Založ si blog

Archív: február, 2019

Ďakujem Vám pán starosta! Vážení nákladní prepravcovia, poučte svojich zamestnancov – kamionistov!

Vážení nákladní prepravcovia, prosím vás, poučte svojich zamestnancov – kamionistov, ako sa majú správať na cestách, nech nám tento stav vydrží čo najdlhšie. Pán starosta obce Lozorno nechal vyčistiť odstavnú plochu na Kamennom mlyne. Ukázal, že sa to dá – upratať. Teraz sú na rade kamionisti, aby ukázali, že sa to dá – udržiavať poriadok. […]

Pokračovanie článku

Vyvinuli sme sa v prasce

Jediným riešením je dookola trpezlivo vychovávať, pokutovať a zbierať. Inej cesty niet! Po pár dňoch nadväzujem na tento blog: Na Slovensku neriešiteľný problém! Za tri roky som nedosiahla vôbec nič! Včera som skúsila zatelefonovať novozvolenému starostovi obce Lozorno. Porozprávala som mu svoj neúspešný trojročný príbeh boja s odpadom na Kamennom […]

Pokračovanie článku

Na Slovensku neriešiteľný problém! Za tri roky som nedosiahla vôbec nič!

Možno si spomeniete na môj prvý blog, v ktorom som o probléme s odpadom pri parkovisku a autobusovej zastávke Kamenný mlyn v katastri obce Lozorno písala po prvýkrát: http://hilda.blog.pravda.sk/2017/01/13/smetisko-v-katastralnom-uzemi-obce-lozorno/ Všetko to začalo 4.12.2015, keď som na problém upozornila. Už cca dva roky predtým som si však všimla, že sa o to miesto […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

hilda

Pre každého niečo

Štatistiky blogu

Počet článkov: 40
Celková čítanosť: 190045x
Priemerná čítanosť článkov: 4751x

Autor blogu

Kategórie